2006年8月16日星期三

我的夏日狂想曲





My Summer Dream 


under the red hot sun
I dream


flying in the sky
playing with the clouds
showering in the rain
chasing the hot hot sun
sleeping on the cool cool moon
kicking the air balloon


under the red hot sun
I dream


surfing in the air
eating the milky ice-cream
down below the snow can flow
up up to the fully moon
I suppose


under the red hot sun
I dream


summer breeze is the autumn breeze
everywhere is in peace


.................................................................................







我的夏日狂想曲

火紅炎炎的太陽下
我在做夢


在天空裡飛行
與雲兒同遊玩
沐浴在雨中
追逐著炎熱的太陽
睡在那清涼的月兒上
踢著那空氣造的氣球


火紅炎炎的太陽下
我在做夢


正在空中滑翔
吃著那奶味的冰淇淋
往下飄的雪在浮動
向上向上浮動到滿滿的月兒上
我假想著


火紅炎炎的太陽下
我在做夢


夏日的微風就是那秋天的風
處處也是平靜安祥




 









沒有留言:

發佈留言