2006年8月23日星期三

快快去睡


 

我覺得 疲累  很  很想去睡


睡~~ 快快去睡


唔會明白  點解 點解
我   仍然楚係呢度
不停敢畫來畫去     又或者定左係度
好似無左呼吸
究竟為左   d   mug


睡~~ 快快去睡


我覺得 疲累  很想  想去睡
已經光喇
你你你     楚係呢度
係唔係係度 發緊夢
成晚唔
究竟係到做左  d   mug

話 我沒有做過  做過什麼
我靈感失敗
只係 什麼 也沒有什麼


睡~~很想睡
沒有睡~~那有什麼


睡~~ 快快去睡


去睡.........去睡


我 ~~  已睡


 



 






沒有留言:

發佈留言