2012年4月14日星期六

木棉, 雀鳥天堂

4月1日在黃竹坑公園天橋的拍攝

木棉花期短,  所以一開花便引了雀鳥飛來品嚐 ...





























29 則留言:

  1. 美麗花兒, 不只吸引蝶兒蜂兒, 也吸引鳥兒吻其花芯 ~
    美麗....真曷受歡迎 !


    * 你的咳, 好了嗎 ?*

    回覆刪除
  2. 我喜歡紅棉紅紅厚厚的花瓣,有質感。

    回覆刪除
  3. 影得幾靚 , 見不少人拍木棉都有八哥入鏡, 真的這麼多?

    回覆刪除
  4. 要拍木棉花及雀鳥的特寫,當然要用「長火」,這幾幅照片拍甚具職業水準。我也常畫木棉,每年三、四月之交,畫會都會到石崗去寫生,那裏的紅棉十分多且開得燦爛,可惜今年因病,便沒去了。

    回覆刪除
  5. 好靚呀,我都好耐無見過木棉花了。

    回覆刪除
  6. 紅棉玄雀鬧春意,拍得出色,拍得精彩。

    回覆刪除
  7. •*•♪ღ♪¸.•*¨午安葉子, 謝謝分享, 週圍木棉都開得好靚, 你拍得靚靚靚.

    回覆刪除
  8. 午安!謝謝分享!影得木棉花好靚...

    回覆刪除
  9. 葉子晚上好 !照片拍攝得好靚!謝謝分享!祝您新一週愉快安康!

    回覆刪除
  10. 春到人間紅棉吐艷, 你同我拍到的都好似啊! 謝謝你的分享!

    回覆刪除
  11. 仍有咳呀 ~
    今午也發燒, 吃了退燒藥便和我的堂妹去吃下午茶 ...
    謝謝欣賞 ~^^~

    回覆刪除
  12. 紅棉用途廣, 花樹既美麗, 不但吸引人們, 也很受雀鳥們喜愛, 當有原因呢~

    回覆刪除
  13. 我不知道喎 ~
    是初次去拍, 但雀鳥種類也有不少, 八哥只是其中一種呢 ~~

    回覆刪除
  14. 那天我在那裡遊目看看, 那些拍攝的人用的相機真的很專的, 又用腳架, 又用超多相機, 鏡頭伸得很長 ...
    而我用的是傻瓜機, 在那裡真是小巫見大巫 ...
    因為我很少出外拍攝, 對我來說不會花錢賣那些 " 長光 " 呢~~

    回覆刪除
  15. 香港真好, 可以有咁多唔同雀鳥

    回覆刪除
  16. 原來你拍攝時只用傻瓜機,,不但效果好,拍攝技術更一流!

    回覆刪除
  17. 早晨呀~葉子,您好嗎?照片拍得很優美呀.....紅棉吐艷,鳥兒可愛

    回覆刪除
  18. 感謝您的分享!祝你有個美好的一周!

    回覆刪除
  19. 加國我這裡的魁省真係無乜太多雀鳥品種, 一來天寒地凍, 二來生物植物品種本來唔多囉. 我屋企係個省立公園旁, 但一年都係看到3-4種雀咋.

    回覆刪除
  20. 好靚的木棉花,感覺就像花鳥畫一樣。你可以畫一幅。

    回覆刪除
  21. 影得很好呀, 難得雀兒與紅棉一樣大.

    回覆刪除