2011年12月24日星期六

聖誕及新年快樂 ~

祝大家聖誕節快樂 ~~






11 則留言:

  1. ♡ .•°*° ♪♫•*¨*•.¸¸♪♫~.
    ░░*•.*¸_██_¸.•*
    ░░*•. ¸ (◕‿。) ¸.•*
    ░*•. ¸ *(...'•'.. ) ¸.•*
    *•. ¸ (´*•¸♥‿♥¸.•´) ¸.•*
    *祝聖誕節愉快幸福!

    回覆刪除
  2. 祝您聖誕新年愉快!

    回覆刪除
  3. ✫`...•✫¸.......*♥☺•♥•♥....祝您聖誕快樂...^V^ ●/...●/.●/.....✯♥•♥♠♫♥#•... /▌*./▌./▌*...*♥♫•♥♫•♥♫•♫ *2012新年進步....>.~

    回覆刪除
  4. 葉子:多謝妳來看我...我一直幫襯開、有得賣美術用品的中南..最近搬左...我發現佢地既美術用品部比起之前細了....而部分用品貴了...我日前去賣多一盒塑膠彩....一批筆....昨晚又去再買多一個木畫架、一支8分之1號既超細筆....再配多一支加大的白色塑膠彩.....總之就大出血..

    回覆刪除
  5. 聖誕節快樂。葉子,謝謝你。

    回覆刪除
  6. ¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸♡♡ 祝葉珠 ♡♡¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
    ╔═══ ೋღ❤ღೋ ═══╗
    ೋ.♡♡聖誕幸福愉快 ♡♡ೋ
    ╚═══ ೋღ❤ღೋ ═══╝

    回覆刪除
  7. 祝您聖誕節快樂

    回覆刪除
  8. 葉子,聖誕快樂!新年進步!

    回覆刪除
  9. .◠‿◠ 葉珠 .. 出年先見到隻懶水水呀 ?

    回覆刪除
  10. 如無意外, 會在12月31日見到他, 我會記得帶妳的禮物給他的 ...

    回覆刪除
  11. _____,✬.*`,✳.*`,✬._____ __,✬.*`,✳.*`,✬._________ ,✬.*`,✳.*`,✬.___________ ✬.*`,✳.*`,✬.•☆午安葉子☆• ✬.*`,✳.*`,✬.•☆新年快樂.身體健康, 心想事成...

    回覆刪除